loading...
داغ ترین عکس ها از بازیگران
مهدی بازدید : 128 پنجشنبه 22 تیر 1391 نظرات (0)

 

داستانک زیبا و پند آموز بهشت

به ادامه مطلب بروید.

 

روزی در کنار او نشسته بودم .

در حین کنجکاوی هایم ناگهان فکری به ذهنم رسید  

از او پرسیدم :  چه کار کنم که بهشت روزی‌ام شود؟

 با لبخندی به من گفت : بهشت در خانه‌ات است

 گفتم : یعنی چه؟

گفت : بهشت، مادر توست؛ اگر می‌خواهی به بهشت بروی وقتی داخل خانه می‌شوی، یک بوسه بر پیشانی و یک بوسه به پای مادرت بزن، غیرممکن است که بهشت روزی تو نشود . 

یک ربع ساعتی در فکر فرورفتم .
پس از آن تا زمانی که مادرم زنده بود و داخل خانه می‌شدم، چون مادرم نمی‌گذاشت بر پایش بوسه زنم، پیشانی‌اش را می‌بوسیدم ... .

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به دنبال واژه مباش کلمات فریبمان می دهند وقتی اولین حرف الفبا سرش کلاه برود باید فاتحه کلمات دیگر را خواند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 11
  • بازدید کلی : 62,873
  • کدهای اختصاصی

    ابزار رایگان وبلاگ

    پشتیبانی

    اوقات شرعی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    Online User